-->

Friday 30 December 2011

REST IN PEACE 2011 !!!

2011 left me with a sweet n bitter life experience..hhmmm..


first skali ialah time first2 terjumpa ngan kawan2 skang ni..time bulan 1 ..new sem ! ahaha..siyesly aku xde kawan time tu..but ,thank god yg fara sama klas ngan aku ..so,ade la kawan sikit..tp,still rase x best sebb aku duduk sorg2 kat klas..


but then ,time klas ptg ,time tu klas MGT ,ade satu peristiwa yg telah menyebabkan aku berkawan denga aen samsu..ahha..since that terrified incident,die duk sebelah aku n we become closer lg sebab fara ngan aen samsu adalah roomate . while romate aku plak ialah amal,biha n nisa..well,aku mmg x penah kenal biha ngan nisa sebelom ni kcuali amal sbb die satu plkn ngan aku ..tp lame2 kitrg jadi rapat sgt ..romate aku ngan romate fara pon rapat ..mahirah,aen samsu,mun ,nisa ,biha n amal..kerapatan kitrg tu terbawak bawak sampai g trip ke terngganu..well,mmg best sgt time tu..

mahirah,mun,ain n fara ..romate yg happy dan jiran yg agak baik ..ahahha

my roomate..biha ,amal n nisa..sesat jek fara kat tengah2 tu..ahaa

combination of us ..tp,mahirah ngan mun xjoin ...

but,ye lah..langit xselalu cerah kan ..so,op coz ade konflik ..dgn rakan sekelas ..xtau la same ade salah paham atau die mmg xsuke kat kitrg atau pon kitrg  xsuke ngan die..n fyi,konflik tu berlarutan sampai ari ni ..dn kami still d dlm klas yg sama lg ..oh maaaiii ! smetimes ,mmg agak annoying bila nmpk die n dgr suare die..but,xde ape yg blh dbuat selain face the truth yg die mmg sekelas ngan kitrg ..kalau nak cite pasal die,mmg banyak....tp,nak dekat new yr ni,aku malas r nak buat dose bru kan ..hikhikhik

cite yg seterusnya bila naik sem baru ..sem 2..xdapat hostel..so ,kitrg sewa rumah di bam villa condo..perghh..name condo tu mmg hot la aku ckp..tp name jek..ahah..dpt serumah ngan biha ,akma,wanis,aza, n teha..but then ,dlm buln 8 cm tu,bella masuk n the next months pulak heyda masuk ..n bella lavera sekali..mmg best bile ramai2..

our home sweet home !!

time tu jugak la,aku mula rapat ngan bella suhaimi..siyesly,time sem 1 tu ,aku mmg same klas ngan die ..tp,aku xpenah bertegur ngan die..ntah la,xtau nape..aku x rase mcm aku perlu berkawan ngan die kot time tu sbb aku da ade kawan2 aku yg tersendri..ahha..tp,tu la ,jodoh berkawan tu ade..mmg best kawan ngan die..especially,dgr care die gelak..mcm kuda !! ahahahha..

that"s her !!

cite sem 2 xbyk sgt laaa..tp,yg pling swit memori skali ialah bila kitrg wat presentation marketing n kitrg sebagai presentator for GSK company n we choose to promote ribena ..huhu..gempak kut kitrg nye presntation..rasenye,yg pling gempak kot dlm abad ini..as a gift ,kitrg bg sample air ribena percuma n ballon ..sape jek yg blh buat cm tu kan ?? ahhaha..n op coz cost die pon mahal..tp,abg mok blanje ..ahaha.so,kitrg x kluakan cost ape2 pon..mmg best !!!!!



dlm sem 2 jugak ade dugaan untuk aku bila test costing aku failed n miss nawal suh aku jumpa die ..wat da frog?
then,mis nawal tye ape masalah aku sebab dr sem 1 die aja aku,aku xpenah fail..so,nak cover punya pasal,aku ckp yg aku careless mistake ..tersalah tekan calculator..yg sebenanyo,aku mmg x stdy ..tp,nseb la x bg effect sgt kat carry mark..n thank god ,yg result sem 2 aku lg better dr sem 1 .alhamdulilaahhhhh...


so,secara totalnye byk bende yg berlaku dlm tahun 2011 ni ..ade konflik..cnthnye, mcm konflik d anatara aku ngan amal..aku ngan biha..ahah..at last,kitrg kawan balik pon..saje jek nak gedik2 sikit gado2 ni ..ahah.xbest la klau kawan jek spanjg tahun tnpa ade konflik kan ?? ahahah

dlm tahun 2011 ni jugak da bape kali ek kitrg g picnic ..rasenye 2 jek kot..sbb spatotnye 3 kali,tp ade masalah teknikal..kitrg g sungai gabai ..first trip time sem 1 dlu ngan mahirah..n second trip ngan amal..yuhhhuuuu,,best2


TRIP NGAN AMAL...




TRIP NGAN MAHIRAH ...



well,untuk sem 3 ni,kitrg planning nak g LANGKAWI naik KTM..sume da settle kot..harge tiket..penginapan amal uruskan ..so,lets have fun babeyh..just tgu nak pegi jek ..lpas final la tpi..aha.but ,we r super excited..tp kali ni ,kitrg g ramai2 ..aku,heyda,bella,amal,aen n fara ..n ade lg kot yg akan menyusul..bak kate amal,kite kene sewa kete MPV la kat sane nt..im wondering,cukup ke duet kite nt ..ahaha..so,untuk dak2 PTPTN n MARA blnje la kitrg yg dpt biasiswa ni ek..ahahaaaahah..gurau jek !!


LANGKAWWIIIII...SUMPAH X SABAR NAK G !!!





WELL,AS TIMES KEEP MOVING,WE HAD TO REALISE THAT WE GROW OLDER N OLDER..THERE IS NO WAY FOR TURNING BACK..SO,ENJOY YOUR LIFE TODAY AND APPRECIATE IT BECAUSE WHEN U R OLD LIKE YOUR GRANDMA,THERE IS NO REGRETS !!

QUOTES FROM,
NURUL AIN BINTI ABDUL AZIZ...








No comments:

Post a Comment