-->

Friday 2 December 2011

LOVE U HARIMAU MALAYA ! AAAUUUUUMMMM...

Fuhhhhh ..walaupon da lame da malaysia menang pingat emas sukan sea ari tu ,tp aku still rase happy gile2 lgi kottt..lagi2 bile kite menang n indonesia kalah ..sebenanye ,aku x tgok pon pertandingan tu scare live ,tp frenz yg dok ber fb tu yg update status ...n kemenangan tu aku terbawak bawak sampai ari ni kottt ...hahaaaa .yg pting bukn aku soang jek ..kwan aku,si aen samsu tu pon same ...yg pling lawak is bile sesi fotografi klas ..kitrg dgn banggenye ingin membawa kelainan dalam nama kitrg ..so,kitorg pon letak name kitrg sbgai aen muslim n ain baddrol ...hahahaa ..obses gile time tu ...but again CONGRATULATIONS TO OUR YOUNG TIGERSSS !! AAAUUUMMMM.........
yeeaayyy ! we r the championnnnnnnn

No comments:

Post a Comment